copticcaro.reismee.nl

4 vrienden die ik niet begrijp en geen chauffeur

Hoi allemaal,

18 juni dus eindelijk vertrokken. Met de overstap in Cairo werd ik gecheckt op Mexicaanse griep: moest voor een camera gaan staan en was 'clear'. Op het vliegveld moest ik een tijd wachten en bij de gate kwam ik 4 syrische jongens tegen die eigenlijk geen engels konden. Een van hun wel, maar ook maar nauwelijks. Echt handen en voetenwerk. Die ene jongen die nog wat engels kon die kwam nog naast me zitten in het vliegtuig, ja dat mocht van de stewardes, hahah. Een aardige jongen die toch iets meer op het oog had. Ik weet niet of ik hem nog zie,hij wil van wel, hahah, maar ja verstaan doen we elkaar toch niet. Nou ja, ik zie wel. We hebben email adressen uitgewisseld en ik heb zijn nummer. De mijne heb ik niet gegeven, haha.

Toen ik uiteindelijk in Syrie aankwam was de chauffeur nergens te bekennen. Ik heb lopen zoeken, maar hij was er niet. Personeel van de luchthaven heeft ook voor me gezocht, maar ook niemand gevonden. Ik was om 3.00 geland en heb nog tot 7.00 op het vliegveld gezeten voordat een man een ander appartement van de cursus kon bereiken. Ik kon al die tijd nergens heen omdat het nacht was, ik geen adres en/of sleutel had van dat huis en dus ook er niet in kon. Gelukkig kon ikmet de taxi naar dat ene appartement om 7.30en heeft Sonja me opgevangen. Daar heb ik even uitgerust, maar niet kunnen slapen, s middags ook niet. Ik was al die tijd wakker geweest, meer dan 24 uur. Die vrijdag ben ik met Sonja wat de stad ingeweest. We hebben toen uiteindelijk ook het huis gevonden waar ik moest komen. Ik heb een sleutel meegenomen en ben verder nog bij Sonja gebleven.

Afgelopen nacht heb ik voor het eerst een paar uur kunnen slapen, maar om 4 uur kwamen de andere bewoners van dat appartement, dus was het weer even druk daar. Om 12 uur kwam de laatste bewoner voor daar en toen ben ik gelijk naar mn huis gebracht. Ik heb daar nu een kamer boven met 2 bedden, hahah. Ik kan nu in ieder geval tot rust komen, want nu ben ik echt aangekomen. Vandaag is het nog even rustig aan doen en dan hebben we vanavond een gezamelijk etentje, waar we heel de groep zullen zien. Ben benieuwd. Hopelijk kan ik mn bonnetje van de taxi van 1500 pond dan ook declareren, want dat is echt veel geld hier.

Tot snel weer allemaal en groetjes!

Caroline

Reacties

Reacties

Henk

Fijn dat je bent aangekomen.
Geniet van de stad en het eten en de rest

Groeten

Henk

anton

ik heb alles zitten lezen ik vind het heel wat allemaal. geniet daar maar en doe je best. groetjes Anton

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!