copticcaro.reismee.nl

Modern gedecoreerde kerken

Gistermiddag zijn we op excursie geweest naar twee modern gedecoreerde kerken waar de kunstenaar zelf ons een toelichting gaf. Er mooi en ook bijzonder om de interpretatie van de kunstenaars terug te zien in de schilderingen. Eigenlijk zou ik ook nog meegaan naar een andere kerk, maar aangezien de Syrische bediening in restaurants hier op kamelensnelheid gaat, zaten we met z'n vijven te wachten totdat de rest terug zou komen. Tja, het is niet anders. Betalen duurt hier ook minimaal een kwartier, hahaha, als je de rekening al hebt tenminste, hahah.

Ik heb trouwens een aantal foto's op deze site gezet. Ze staan niet op de volgorde dat ik het heb gezien, maar ik heb overal bijgezet wat het is. Het is maar een kleine greep uit de meer dan 1000 foto's die ik al heb gemaakt. Ja, lang leve de digitale camera. Veel kijkplezier!

Groetjes,

Caroline

Reacties

Reacties

Maaike

mmm, na het zien van die foto's moet ik toch een sprankje jaloezie verbergen ;)
ziet er gaaf uit!
echt heel mooi!
Doei!

Amber

deze had ik even over het hoofd gezien ;)
wat een bekend fotoprobleem hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!