copticcaro.reismee.nl

Hutspot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gisteravond dachten wij: wat zullen we eten? Pasta? Rijst? Aardappels? Nee: HUTSPOT Jawel, en het was genieten :D Dat zit je in het bloedhete Syrie (afgelopen dagen was het rond de 30, dus het was best lekker) en dat eet je Hollands wintervoer :P Onze Amerikaanse huisgenoot heeft ook geproefd en ze vond het best lekker. De eerste Amerikaan die in Syrie hutspot eet: jawel ook nog een primeur, hahah. Het maken was wel even improviseren, een stamper hebben ze hier niet, dus dan maar met 3 vorken hahaha.

Gisteren zijn we trouwens voor het laatst in het National Museum geweest en hebben we ook een beetje les gehad over alle nepexemplaren die hier in de musea liggen. Echt onvoorstelbaar. En zelfs als men weet dat het nep is, dan nog slaat men het op in de depots van de musea.

Nu hebben we college en vanmiddag zijn we vrij om te studeren of iets anders te doen. Wat ik ga doen weet ik nog niet. Gisteravond heb ik mn foto's overgezet op mn laptop. Ontzettend veel. Ik denk dat ik al tegen de 500 a 600 zit nu. En ik moet nog ruim 6 weken hahaha.

Groetjes,

Caroline

Reacties

Reacties

Jack

De volgende keer als je niet weet wat je wilt eten toch eens erwtensoep proberen!

Thomas

Hey Caroline,

Erg leuk om al je verhalen te lezen! En errug grappig dat ze in Syrie opeens zo beschaafd rijden! :) (Zal ik een voorbeeld aan proberen te nemen... ;))

Maar ik vind het verder erg boeiend! Tot de volgende!

Groeten,
Thomas

henk

Ik denk dat erwtensoep ook wel zal smaken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!